Coop Elektro 1, Elkjp 0

Som forbruker s har jeg vel som mange en og annen mening om hva jeg anser for vre god service, og det motsatte.

Her et liiite hjertesukk om Elkjp i den anledning.

Nr denne lampen lyser p kjleskapet mitt, s betyr det at jeg m skifte vannfilter.



S den 18. januar gikk jeg p Elkjp for hre om de kunne bestille nytt vannfilter. I flge ham jeg snakket med, s kunne de det, s jeg bestilte.

Den 14. februar ringte jeg Elkjp, for da syntes jeg det hadde gtt litt vel lang tid. Jeg ble satt over til butikken, og fikk snakke med en dame som ikke klarte finne ut hva som hadde skjedd med bestillingen min, hun kom bl.a. ikke inn p riktig e-post fikk jeg forklart. Men, han som hadde med disse bestillingene gjre skulle komme p jobb kl. 12.00, og hun skulle da be ham se p saken og s skulle de ringe meg tilbake. Jeg sa at det var viktig at de faktisk ringte meg da, ettersom det hadde gtt en mned siden dette ble bestilt, noe hun forsikret meg om at de skulle gjre.

Fredagen gikk og ingen Elkjp ringte, og jeg hrte heller ingenting p lrdag.

Lrdag ettermiddag, 15. februar,gikk jeg til Coop Elektro, og spurte om de hadde mulighet for bestille vannfilter til meg. Det hadde de, og vannfilter ble bestilt.

Mandag 24. februar fikk jeg SMS om at vannfilteret hadde kommet.



Elkjp har jeg ikke hrt noe fra.


Glede og hygge, Trinemora :)


#forbruker #kunde #service #elektronikk #tilbakemelding #kundebehandling #elkjop #coopelektro

0

Skriv en ny kommentar