Styr unna LuxusHair!!!

Jeg blåser vel ut litt om "bad hairday" av og til, og min velmenende datter har lenge prøvd å overtale meg om at jeg burde skaffe meg Clip-ons for å få mer fylde og lengde til håret mitt.

Jeg var mange turer inne på Luxushair.com og kikket og studerte, før jeg til slutt lot meg falle for fristelsen.

Dette ser jo litt bølgete og fint ut, gjør det ikke?

Det tok ikke mange dagene før pakken kom i posten, og gjett om jeg gledet meg til å dandere og fjonge meg opp litt sånn Kardashian-style......


Jeg pakket det f.o.r.s.i.k.t.i.g ut av en emballasje som var ganske shabby (dumme meg tok ikke bildet av den), og så åpenbarte dette seg.......

Se bort fra fargen, jeg hadde bestilt nøttebrun, ikke svart; men hva er dette for slags myke bølger sammenlignet med det øverste bildet?

GJETT om jeg føler meg dum..... :-(

Jeg sendte umiddelbart en mail til Luxushair, var veldig høflig og sa at både fargen og kvaliteten på håret er av en sånn kvalitet at jeg ikke vil kunne benytte meg av produktet. Jeg sa jeg gjerne ville benytte angreretten selv om jeg hadde pakket håret forsiktig ut av emballasjen. Jeg fikk til svar at dette med retur er de veldig strenge på, men om det lot seg gjøre å pakke det pent inn i emballasjen så det fremstod som nytt (noe det ikke gjorde da jeg mottok det), så mente de det skulle gå fint.

Jeg pakket det pent inn i samme emballasje som det kom i, returnerte pakken.

Så fikk jeg mail etter et par dager om at de ikke kunne godkjenne returen, da dette er å regne som et "hygiene-produkt" som ikke kan returneres dersom det er åpnet, da de ikke kan selge det videre som nytt.

GJETT om jeg føler meg dum..... :-(

Jeg var ikke like høflig i min neste mail for å være ærlig...

Det verste er at håret jeg da var så dum at jeg tok ut av emballasjen (hvordan skal man ellers kunne vurdere om produktet er brukelig???), var stivt og "uformelig", det kjentes mer ut som dukkehår enn vanlig hår (også sammenlignet med min datters fantastiske manke), så produktet er jo overhodet ikke slik de selv beskriver at det skal være. Selv om jeg tenkte, åkei, fargen var kanskje ikke helt rett, men det skal jo kunne farges, og selvsagt kan jeg prøve å bruke krølltang eller flette det for å få det litt mer krøllete som det jo skulle ha vært; men jeg syns det er svært frustrerende at de selger et produkt som avviker så til de grader til bildet og beskrivelsen av produktet, og så aksepterer de ikke retur når produktet er ubrukelig???

Dyrekjøpt og svært viktig lærepenge altså, og jeg har vel sjelden følt meg så dum, og enda verre, så regelrett lurt! Ingen god følelse det her altså....

Konklusjonen og moralen er: vært glad for den manken du har, og whatever du gjør, styr unna LuxusHair!!!!!

Klem, Trinemora <3



#extensions #clipons #netthandel #luxushair #norge #lureri #dårligkvalitet #dårligservice #skuffa


 

7 kommentarer

Marte

28.01.2016 kl.13:25

Huff, dårlig service, hadde vurdert å skaffe meg selv, men da står jeg glatt over den fristelsen!! uff

Sunniva

28.01.2016 kl.13:25

Uff, ikke gøy når nettbutikker ikke holder det de lover. Trodde luxushair var mer profesjonell enn dette, der mistet de en potensiell kunde.

Ida irene

28.01.2016 kl.13:31

SÅ ikke greit, når produktet IKKE er slik det skal være må da man virkelig få tilbake pengene, det er ett selvfølge!! Bra jeg vet hvem jeg IKKE skal kjøpe extentions hos!

@mtominemor

07.02.2016 kl.11:09

Du ser igjennom emballasjen om håret er brukelig eller ikke? Farge og hva type krøller ser du også. Dessuten så er dette produktet sluttsalg som ikke var mulig å bytte i utgangspunktet (det stod også på nettsiden). Så at du faktisk fikk returnert det for at dem kunne vurdere det var jo bare snillt av dem. Å undersøke bilder på FB siden dems/instagram gjør det lettere å se hvilke farge og type du bør bestille.

Helene Grønberg

07.02.2016 kl.17:40

Hei. Dette var en unødvendig post synes vi hos LuxusHair. Du har allerede fått tilbake pengene dine (refundert hos Klarna 28.01). Du har faktisk fått disse produktene gratis. Dette er noe vi sjeldent strekker oss til i slike tilfeller som dette, hvor håret faktisk er et sluttsalg produkt og er derfor av noe lavere kvalitet og selges derfor også ut til UNDER innkjøpspris. Dette informerer vi også om på produktsidene. Det skal også sies at håret er slik når det har ligget lenge i pakken, om en derimot grer gjennom og fester det så blir det et helt annet resultat. ;)

Ha en fin dag!

Helene, daglig leder Luxushair AS

Kristine

03.04.2016 kl.09:56

Luxushair er lav kvalitetshår fra Kina. "De har reist rundt lenge" betyr egentlig: Vi har kontakt med en selger på aliexpress, alibaba eller dhgate.com som sender oss lav kvalitetshår til en billig penge som vi selger videre til godtroende norske jenter. Hvorfor har ikke ALLE fått opp øynene og sammenligner UXUSHAIR med de STORE merkene i for eksempel USA, NEDERLAND, UK, AUSTRALIA - LuxuryForPrincess, Bellami, MyFantasyHair, FoxyLoxy. Luxushair tilbyr en stusselig menge hårpakker til en dyr penge. I andre internasjonale hairextensions nettbutikker får du 3 ganger så mye hår og en helt annen kvalitet! ALLE hårpakkene Luxushair selger kan ALLE kjøpe seg selv på www.aliexpress.com Jeg har testet håret deres mot aliexpresshår og det er NØYAKTIG den samme lave kvaliteten. Jeg er frisør så VET hva jeg snakker om.. Blir så provosert at resten av jentene ikke ser at de blir LURT. Ufattelig uproft av daglig leder i LUXUSHAIR å finne bloggen din og KLAGE på at du blogger din ærlige mening! Som om ELKJØP skulle kommentert bloggen min da jeg klagde på tven vi byttet. LOL!

Kristine

03.04.2016 kl.10:04

Og HVORFOR er sluttsalgprodukt av LAVERE KVALITET ??? Hva begrunner de det med ? Nei LUXUSHAIR er bare en stor SVINDELSIDE som har fått holde på i flere år med å lure unge jenter til å bruke penger på lav kvalitetshår de like gjerne kunne kjøpt til en brøkdel av prisen på aliexpress.com - ebay.com . dhgate.com osv osv. Luxushair har på INGEN MÅTE noe BEDRE KVALITET på håret sitt enn det du får på disse nevnte sidene.

Kristine

Frisør hos SAXEN

Skriv en ny kommentar

Trinemora

Trinemora

45, Verdal

Frisk dame med mye på hjertet, som prøver å ta det som kommer på en positiv måte. Fryktelig glad i datteren min på 18, dvergschnauzeren Daisy og kattene Sushi og Sofus. Glad i ren og naturlig mat, rødvin, yoga, trim og trening. Elsker å reise, å treffe nye mennesker og å oppleve andre kulturer, og er muligens mer varmblodig enn nordmenn flest. Vil gjerne dele mine opp-og-ned-og-hit-og-dit-turer med deg, samt noen gode oppskrifter, tips og hjertesukk innimellom. :) Du finner meg også på Instagram som @trinemora :)

Kategorier

Arkiv

hits