Oppklaring

Jeg fikk et par kommentarer på mitt innlegg om luxushair, bl.a. fra daglig leder i firmaet.

Derfor vil jeg komme med en liten oppdatering, og en oppklaring.

Ettersom de ikke aksepterte min retur som jeg begrunnet med at kvaliteten på produktet var for dårlig, så sendte jeg en reklamasjon på det samme produktet.
Denne reklamasjonen fikk jeg aldri svar på, men fikk en tid senere e-post fra Klarna om at faktura var slettet. Så takk for at dere aksepterte min reklamasjon.

Det er allikevel viktig å påpeke at jeg ikke har fått noe produkt gratis fra luxushair, som daglig leder påstår, ettersom jeg har returnert produktet.

Om de selger produktene sine til under innkjøpspris, så er det ikke noe jeg kan gjøre noe med. Jeg opplever en pris på kr 1.149,- for et produkt som overhodet ikke svarte til forventningene, eller informasjonen deres om håret på deres sider (det stod at de var så fornøyd med produktet at de garanterte for det), som for høy.

Til spørsmål i kommentar to om jeg kan`"se gjennom emballasjen om produktet er brukelig eller ikke"; les gjerne hele innlegget.

Reklamasjon på produkter som ikke holder det de lover er noe alle tilbydere må forholde seg til, så å ettergi en faktura er kanskje noe en må regne med.

Saken er opp og avgjort, og jeg lever godt med mitt naturlige hår i fremtiden.

Trinemora :)

Ingen kommentarer

Skriv en ny kommentar

Trinemora

Trinemora

44, Verdal

Frisk dame med mye på hjertet, som prøver å ta det som kommer på en positiv måte. Fryktelig glad i datteren min på 18, dvergschnauzeren Daisy og kattene Sushi og Sofus. Glad i ren og naturlig mat, rødvin, yoga, trim og trening. Elsker å reise, å treffe nye mennesker og å oppleve andre kulturer, og er muligens mer varmblodig enn nordmenn flest. Vil gjerne dele mine opp-og-ned-og-hit-og-dit-turer med deg, samt noen gode oppskrifter, tips og hjertesukk innimellom. :) Du finner meg også på Instagram som @trinemora :)

Kategorier

Arkiv

hits