Oppklaring

Jeg fikk et par kommentarer p mitt innlegg om luxushair, bl.a. fra daglig leder i firmaet.

Derfor vil jeg komme med en liten oppdatering, og en oppklaring.

Ettersom de ikke aksepterte min retur som jeg begrunnet med at kvaliteten p produktet var for drlig, s sendte jeg en reklamasjon p det samme produktet.
Denne reklamasjonen fikk jeg aldri svar p, men fikk en tid senere e-post fra Klarna om at faktura var slettet. S takk for at dere aksepterte min reklamasjon.

Det er allikevel viktig ppeke at jeg ikke har ftt noe produkt gratis fra luxushair, som daglig leder pstr, ettersom jeg har returnert produktet.

Om de selger produktene sine til under innkjpspris, s er det ikke noe jeg kan gjre noe med. Jeg opplever en pris p kr 1.149,- for et produkt som overhodet ikke svarte til forventningene, eller informasjonen deres om hret p deres sider (det stod at de var s fornyd med produktet at de garanterte for det), som for hy.

Til sprsml i kommentar to om jeg kan`"se gjennom emballasjen om produktet er brukelig eller ikke"; les gjerne hele innlegget.

Reklamasjon p produkter som ikke holder det de lover er noe alle tilbydere m forholde seg til, s ettergi en faktura er kanskje noe en m regne med.

Saken er opp og avgjort, og jeg lever godt med mitt naturlige hr i fremtiden.

Trinemora :)

0

Skriv en ny kommentar